14:26 Звіт завідувача ДНЗ №55 "Дружний" | |
Звіт завідувача ДНЗ №55 «Дружний» за результатами 2020-2021 навчального року. ПРАТ «ШУ «Покровське», ДНЗ №55 «Дружний» Юридична адреса : 85300,Донецька область, м. Покровськ, пл. Шибанкова,1а Мова виховання та навчання : українська Проектна потужність: 177 дітей Кількість вихованців: 144 дитини Режим роботи: 07.00-19.00 Головною метою ДНЗ №55 «Дружний» і моєю особисто , як керівника закладом, є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку. Заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за: реалізацію головних завдань, визначених законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту" та багатьма іншими нормативними документами. Колектив дошкільного навчального закладу постійно продовжує вдосконалювати навчально-виховну роботу за програмою виховання та навчання дітей дошкільного віку «Я у Світі» та програмою розвитку дітей «Впевнений старт». Впровадження останнього - персональний внесок керівника у підвищення рівня організації навчально- виховного процесу навчального закладу (були закуплені матеріали програми для всіх вікових груп закладу). У 2020-2021 році визначили для себе такий основний напрям роботи: «Впровадження сучасних підходів до логіко-математичного розвитку дошкільників в процесі розумово-пізнавальної діяльності». Аналізуючи інноваційну діяльність закладу маємо змогу казати про її високий рівень. Для підвищення якості освітнього процесу у ЗДО запроваджуються: Інноваційні освітні технології: Проектна діяльність -ролево-ігрові з елементами творчих ігор «Грамотійко»- Сушко І.В. - дослідницькі, де діти досліджують, експериментують, аналізують «Маленькі дослідники» Заярна Ю.В., «Граємо – логіку розвиваємо» з використанням блоків Дьеніша, Дердель А.Б. - інформаційно-практичні, де діти створюють різні прикладні предмети, які можуть бути використані в реальному житті ,«Веселі долоньки» малювання в ранньому віці – Колесник О.В., «Цікавинки з солоного тіста»- Волобоєва О.Є. , «Формування основ патріотичне виховання дошкільнят засобами народознавства», Зверева О.Л. - корекційні та розвиваючі: Пісочна анімація ( малювання кольоровим піском на склі), Лозинська В.О.; Малювання на скляному екрані ( арт-терапевтична техніка), Лозинська В.О.; "Емоційний сторітеллінг" (розвиток емоційного інтелекту дитини) Лозинська В.О. - «Звуковисотний музичний розвиток за допомогою діатонічних дзвоників», Клімова Г.М. - «Ритмічний розвиток за методикою К. Орфа», Резнік Л.К. Інноваційні здоров’язбережувальні технології: -Сінглентно-киснева терапія -Аромотерапія -Фітотерапія (вживання фітосборів) -Степ-аеробіка «Танцюй на здоров’я» -Дихальна та звукова гімнастика, впроваджують усі педагоги закладу -Елементи художньої гімнастики під час занять з хореографії , Лазаренко Н.І. Стан організації навчально-виховного процесу на достатньому рівні, з додержанням вимог державних освітніх стандартів: у кожній групі закладу створено різноманітне предметно-просторове середовище з осередками пізнавально-інтелектуального, фізкультурно-оздоровчого, ігрового, художньо-естетичного, мовленнєвого центрів та центру самоорганізації. Освітнє середовище закладу наповнене відповідно до «Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти», затвердженого наказом МОН від 19.12.2017 р. № 163. Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності ДНЗ перебуває на високому рівні, чому сприяє систематична робота у цьому напрямку адміністрації закладу та підприємству-засновнику. Усі приміщення ДНЗ відповідають санітарно-гігієнічним нормативам та сучасним вимогам. Безпечність умов у закладі створено відповідно до вимог листа МОН України від14.02.2019 р. № 1/11-1491 «Щодо організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти». Працівники закладу пильно стежать за забезпеченням безпечних та нешкідливих умов навчання та виховання учнів (особливо в умовах адаптивного карантину : використовування засобів індивідуального захисту, засобів для санітарної обробки тощо). Все обладнання (ігрове, навчально-дидактичне, спортивне, представлене у закладі, ліцензоване та має санітарно-епідеміологічні висновки). Оформлення груп естетичне. Для всебічного розвитку дітей обладнано ігрові, трудові осередки, куточки усамітнення, самостійної художньої діяльності. Для виховання фізичних здібностей, закладення основ здоров'я та довголіття, діти забезпечені спортивним инвентарем. На подвір`ї садочка на кожній груповій дільниці для прогулянок обладнані майданчики для ігор і занять спортом: гірки, гойдалки, драбинки, пісочниці з кришками. Ведеться планомірна робота щодо моніторингу праці педагогічного колективу та інших працівників закладу. Постійно проводять заходи щодо забезпечення закладу кваліфікованими кадрами : підвищення кваліфікації педагогів, атестації, робота школи молодого спеціаліста тощо. Оцінювання рівня педагогічної майстерності педагогів здійснюється за модульно-критеріальною моделлю шляхом опитувань, тестувань, анкетувань спостережень за якістю організації освітнього процесу, відвідування занять. Моніторинг роботи колективу проводиться згідно графіку контролю за станом освітнього процесу, висвітленого у Освітній програмі закладу та складається з : перевірок підготовки вихователів та спеціалістів до занять, атестації робочих місць усіх працівників стану організації харчування, стану ведення ділової документації, організації та проведення прогулянок, визначення рівня знань дітей тощо. Колектив ДНЗ складається із працівників, які знають свою справу і згуртовано працюють на єдиного замовника - дитину. В колективі панує взаємодопомога, доброзичливість, зацікавленість у досягненні високих результатів. Працівники тісно співпрацюють з батьками. Як безпосередній керівник закладу, можу впевнено казати, що етичні засади у відносинах між людьми є основою збереження прогресу демократичного суспільства, основою всестороннього розвитку людини. Дотримання норм моралі і професійної етики набуває у моїй діяльності особливе значення, оскільки педагогічна діяльність має пряме відношення до майбутнього життя людини в суспільстві, її фізичного, психічного і духовного здоров’я. Ця відповідальність має бути спільною, узвичаєною, загальноприйнятою для всієї педагогічної корпорації у вигляді норм, правил і принципів професійної педагогічної етики. А ще завжди керуюся принципами поваги та моралі у спілкування з підлеглими. У закладі працюють наступні групи: - для дітей раннього віку – 3;- для дітей дошкільного віку – 7 (з них 1 – спеціальна група для дітей з порушенням мовлення). Чисельність дітей на час звітування – 140, в тому числі: 41 дитина раннього віку, 103 дитини – дошкільного віку, в тому числі в спеціальній групі для дітей з порушенням мовлення – 14. Комплектування груп дошкільного закладу дітьми, відрахування дітей з ДНЗ, переведення їх з однієї вікової групи до іншої, збереження місця в закладі здійснювалося відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305 . Основним чинником, від якого найперше залежить якість та кінцевий результат роботи будь-якого закладу освіти, є кадрове забезпечення. Заклад дошкільної освіти повністю укомплектований педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом. Педагогічні кадри мають повну вищу, неповну вищу, базову освіту за відповідною спеціальністю. Загальна кількість працівників складає ____ особи, з них - 24 педагогічних працівника, 2 - медичних працівника, ____ особа обслуговуючого персоналу. Якісний склад педагогічних працівників Посада Категорія Вища 1 к. 2к. Спеціаліст Без категорії Пед. звання Завідувач 1 Вчитель-логопед 1 Практичний психолог 1 Вихователь 1 3 3 4 8 Музичний керівник 2 Інструктор з фізичного виховання Всього 2 7 3 4 8 За остання три роки до колективу було прийнято 10 молодих педагогів, у зв'язку з тим, що велика кількість вихователів вийшли на пенсію за вислугою років. Педагогічні працівники закладу постійно підвищують свій професійний рівень шляхом проходження атестації, курсів підвищення кваліфікації, семінарів, тренінгів, практикумів тощо. За останні три роки спостерігаємо зріст рівня кваліфікації педагогів: два вихователя отримали дипломи про вищу освіту та відповідно кваліфікацію "магістра", три педагоги підвищили свою кваліфікаційну категорію з ІІ на І, один педагог здобув Вищу кваліфікаційну категорію. Згідно з перспективним планом проходження атестації у 2021 році заплановано атестувати шістьох педагогів. Адміністрацією закладу ведеться робота з педагогічними працівниками щодо підвищення професійної самооцінки, якісних показників, захисту досвідів роботи та отримання педагогічних звань. Харчуванню у нашому закладі приділяється велика увага. У раціоні дітей присутня яловичина, риба, молочна продукція, свіжі овочі та фрукти, фруктові соки. Все технологічне і холодильне обладнання присутнє на харчоблоці. Постачальником продуктів є ТОВ ВФ «Корнер- ПАК». Харчоблок забезпечено робітниками згідно штатного розпису. Харчування чотирьох разове, повноцінне. Для того щоб освітній процес у дитячому закладі був успішним потрібна уміла його організація. Це компетентне, гнучке, демократичне управління. У роботі нашого ДНЗ ми спираємось на виконання вимог законодавчих, нормативно-правових, інструктивних документів. Адже кінцевий результат діяльності нашого ДНЗ залежить від організації всього колективу, від дотримання норм трудової та виконавчої дисципліни, внутрішнього розпорядку. Я, як керівник ДНЗ, проводжу внутрішній контроль за охороною життя та здоров'я дітей, охороною праці та безпекою життєдіяльності працівників закладу, за організацією та якістю дитячого харчування, за правильним проведенням занять, прогулянок, ігрової діяльності, за виконанням гігієнічних процедур тощо, а також за роботою обслуговуючого персоналу. Управлінська діяльність ДНЗ направлена на створення системи внутрішнього контролю та охоплення нею всіх аспектів навчально-виховної роботи. | |
|