17:30 ПДС з реалізації програми соціальної та фінансової освіти дошкільників. | |
Низький рівень фінансової, економічної грамотності дітей та молоді, людей старшого покоління часто робить нас не здатними вирішувати свої життєві проблеми, пасивними у важких ситуаціях. Колектив дошкільного навчального закладу «Дружний» активно впроваджує програму «Афлатот», яка вчить вже з дошкільного віку планувати свій бюджет, раціонально використовувати ресурси, оцінювати наявні можливості, формувати підприємницький дух. 7 лютого відбулося засідання ПДС з реалізації програми соціальної та фінансової освіти дошкільників, на якому педагоги дошкільного навчального закладу № 55 «Дружний» ділилися своїми напрацюваннями. Завдання семінару – навчити вихователів ефективно використовувати можливості різних педагогічних засобів для впровадження програми «Афлатот», удосконалення рівня педагогічної майстерності вихователів в області соціально-фінансової освіти дошкільників; розповсюдження досвіду роботи з економічного і соціально-фінансового виховання дітей дошкільного віку за допомогою дидактичних ігор. Гра - найліпший спосіб підготовки до дорослого життя. І саме за допомогою гри найлегше розвинути у дитини економічне мислення, здібності, притаманні фінансово грамотній особистості. Учасників семінару було запрошено на перегляд занять. Вихованці середньої групи «Капітошка» на занятті знайомилися з такими поняттями, як «гроші» і «ціна», у старшій групі «Мальвінка» діти вчилися рахувати гроші і щось за них купувати. Знайомились, що таке «доходи» і «витрати», а на практиці використовували знання, граючись у «Супермаркет». В середній групі «Ягідка» присутні ознайомилися зі справжнім фермерським господарством. У формі гри малюки навчаються доглядати за тваринами та рослинами, продавати власну продукцію, а на отримані кошти оновлювати техніку та розвивати виробництво, заощаджувати. Під час ігрової діяльності у дітей дошкільного віку довільно формуються почуття, сприйняття світу, розвивається мислення та мовлення, що сприятиме підготовці дитини до реального життя, активному залученню дошкільника в соціальну діяльність Гра допомогає дитині адаптуватися до суспільних відносин. Отримані досвід, емоції, засвоєні моральні норми малюки згодом проектують на взаємини з іншими дітьми та дорослими. Учасники ПДС шукали разом нові форми і методи роботи. Зусиллями вихователів дитячих садків міста було зібрано збірку ігор «Скарбничка ігор Афлатуна». Збірка містить різноманітні дидактичні ігри та вправи, які направлені на формування елементарних економічних уявлень у дошкільників. Наприкінці семінару всі учасники мали можливість висловити свої враження. Кожен з учасників отримав для себе нові знання з соціальної і фінансової освіти дошкільників, які зможе використати у власній роботі. | |
|